Защо крадецът на ябълки, вече краде и вишни

0
⏰ Време за прочит: 3 минути

Със сигурност почти всеки е чувал популярната реклама за крадецът на вишни. Загорка направиха истинско показно в маркетинга и в това как скучните реклами на лекарства могат да работят в полза на компанията ни…дори и да не е за лекарства.  В нашата статия, ще поразмишляваме малко над успеха и невероятно креативните идеи, с които крадецът на ябълки, освен че краде и вишни, смело бърка в джобовете ни почти всеки ден.

Крадецът е на ябълки открадна и… цялата кампания

Със сигурност малка част от вас знаят, че всъщност крадецът на ябълки, освен плодовете е толкова дързък, че открадна и цялата рекламна кампания.  Колегите от Advertissimo, разкриха конспирацията преди време, а ние я се грижим и вие да разберете за нея.  За какво всъщност става дума?

msg-logo-black

Orchard Thieves Cider е продукт на Heineken Ирландия. Официалното представяне на продукта бе на 1-ви май 2015, като част от кампанията на сайдера бе същата лисица, като тази на крадеца, да се появява на най-различни места, с което да привлече вниманието и интереса на потребителите.  За целта те ползват услугите на рекламната агенция ROTCHO, като създават специални светлинни прожекции, върху различни улични сгради в Ирландия.

Така, година по-късно, Haineken пренасят рекламната си кампания в България, чрез Загорка, популярната бира, която ни разхлажда в топлите летни дни. Не случайно, в  Холандия Heineken е избран за „Брандът на века“, а Алфред Хенри Хайнекен е обявен за „Създателят на рекламите на века”. Споменахме, че кампанията е открадната, това разбира се не е така. Просто Haineken използваха работещия модел и го приложиха при нас и то невероятно успешно.

Но какво открадна крадецът на ябълки в България?

Освен, че открадна ябълките и вишните, крадецът обра и почти всички награди за реклама на годишните награди IAB Mixx Awards 2016.  Това съвсем не е случайно. Рекламите през 2016 и тези през 2017 са забавни, интересни и наистина въздействат на клиентите. Ето и сравнение на оригиналната реклама и нейния двойник.

Пример 1:

Открихте ли разликите? Я да видим в следващия пример:

 

И последен пример, макар че вече схванахте:


Виждаме как рекламите на редица продукти, работят в полза на крадецът на ябълки. Умелото съчетание на приятна рекламна кампания, както и разбира се свежия вкус на предлаганите от Загорка сайдери, са формулата за успех. Откраднете и вие приятни емоции и споделени мигове с любимите ви хора, защото това всъщност е посланието на крадецът на ябълки. Ние пък ще очакваме наградите през 2017, за да видим дали успехът от миналата година, ще се повтори(Със сигурност).

 

 

 

You might also like
avatar
  Subscribe  
Notify of

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy