Защо крадецът на ябълки, вече краде и вишни

крадецът на ябълки
⏰ Време за прочит: 3 минути

Със сигурност почти всеки е чувал популярната реклама за крадецът на вишни. Загорка направиха истинско показно в маркетинга и в това как скучните реклами на лекарства могат да работят в полза на компанията ни…дори и да не е за лекарства.  В нашата статия, ще поразмишляваме малко над успеха и невероятно креативните идеи, с които крадецът на ябълки, освен че краде и вишни, смело бърка в джобовете ни почти всеки ден.

Крадецът е на ябълки открадна и… цялата кампания

Със сигурност малка част от вас знаят, че всъщност крадецът на ябълки, освен плодовете е толкова дързък, че открадна и цялата рекламна кампания.  Колегите от Advertissimo, разкриха конспирацията преди време, а ние я се грижим и вие да разберете за нея.  За какво всъщност става дума?

msg-logo-black

Orchard Thieves Cider е продукт на Heineken Ирландия. Официалното представяне на продукта бе на 1-ви май 2015, като част от кампанията на сайдера бе същата лисица, като тази на крадеца, да се появява на най-различни места, с което да привлече вниманието и интереса на потребителите.  За целта те ползват услугите на рекламната агенция ROTCHO, като създават специални светлинни прожекции, върху различни улични сгради в Ирландия.

Така, година по-късно, Haineken пренасят рекламната си кампания в България, чрез Загорка, популярната бира, която ни разхлажда в топлите летни дни. Не случайно, в  Холандия Heineken е избран за „Брандът на века“, а Алфред Хенри Хайнекен е обявен за „Създателят на рекламите на века”. Споменахме, че кампанията е открадната, това разбира се не е така. Просто Haineken използваха работещия модел и го приложиха при нас и то невероятно успешно.

Но какво открадна крадецът на ябълки в България?

Освен, че открадна ябълките и вишните, крадецът обра и почти всички награди за реклама на годишните награди IAB Mixx Awards 2016.  Това съвсем не е случайно. Рекламите през 2016 и тези през 2017 са забавни, интересни и наистина въздействат на клиентите. Ето и сравнение на оригиналната реклама и нейния двойник.

Пример 1:

Открихте ли разликите? Я да видим в следващия пример:

 

И последен пример, макар че вече схванахте:


Виждаме как рекламите на редица продукти, работят в полза на крадецът на ябълки. Умелото съчетание на приятна рекламна кампания, както и разбира се свежия вкус на предлаганите от Загорка сайдери, са формулата за успех. Откраднете и вие приятни емоции и споделени мигове с любимите ви хора, защото това всъщност е посланието на крадецът на ябълки. Ние пък ще очакваме наградите през 2017, за да видим дали успехът от миналата година, ще се повтори(Със сигурност).