Indiegogo и Инна Бояджиева

Инна Бояджиева
⏰ Време за прочит: 3 минути

Инна Бояджиева е първия representative на академичната програма на сайта за групово финансиране Indiegogo за югоизточна Европа. Това стана ясно още в началото на ноември. За да разбера повече за задълженията й и как може да се помогне на български проекти да получат финансиране се срещнах с Инна. Ето и какво научих от нея.

За начало да ви запозная с Инна. Тя е супер лъчезарен и мотивиран човек. Също така е един от съоснователите на BBU Foundation, член е на Forbes Woman Society в България и някак си намира време да организира срещите под името Sofia Business Club.

Определение на понятието crowdfunding спрямо Indiegogo – The process of raising money online through contributions made by many different people, sometimes hundreds or thousands, who share the same passion for your project.

Когато се видях с Инна почти веднага я попитах какво означава позицията й на representative. Тя разясни, че отговаря за повишаване на знанието на хората за това какво е crowdfunding. Освен това да помага на хора с проекти да задвижат кампаниите си в Indiegogo използвайки case studies от самата платформа. Споменах просто хора с проекти, но всъщност това могат да са и компании. През последните години сме виждали такива примери в лицето на Jolla например и пускането на техните телефони и таблети. До тази академична програма се стига след като се осъзнава колко малко хора знаят какво е crowdfunding-а. За тази цел платформата стартира набирането на хора, които да вършат това по цял свят. Така Инна е поканена от Indiegogo и се оказва първата на този пост за тази част от Европа.

Инна минава обучение за да може да е максимално полезна на хората. Вече дори обикаля страната за да запознава хората с ползите от crowdfunding. Първите нейни спирки са Велико Търново и Русе. Тя определя като страхотна връзката с всички на нейния пост по целия свят. Промотирането на действащи кампании е от огромно значение за тях и по всяко време всички работят заедно. Зареждаща обстановка нали?

Ще следим работата на Инна с удоволствие и очаквайте едно голямо интервю относно цялата й кариера скоро. Също така ще помогнем с каквото можем да показваме най-стойностните кампании в платформата занапред.

За край ви показваме топ 10 мита свързани с crowdfunding-а според Indiegogo директно дошли от тях.

  1. It’s online panhandling.
  2. I might fail.
  3. I can’t raise money without a fancy video.
  4. I’m afraid I won’t reach my goal.
  5. I have to have a big social media following to be successful.
  6. I have no perks to offer.
  7. I don’t have time.
  8. Crowdfunding is only about the money.
  9. I should wait until I have the perfect idea/product/etc.
  10. I’m not sure my idea will be accepted.