#breaking Social: Как да използваме Creative Hub

⏰ Време за прочит: 4 минути

Привет на всички, това е първата статия от рубриката ми #breakingSocial. Днес ще разгледаме един нов инструмент – Creative Hub, който от Facebook пуснаха, за да улеснят рекламните агенции и комуникацията им с клиентите.

Какво представлява Creative Hub?

online-storeТова е функция, която ви позволява да създадете демо реклама, да видите визията, а след това да я изпратите на шефа си, клиента си или на приятел, за да чуете неговото мнение относно визията, съобщението и структурата на рекламата ви.

Как да стигна до Creative Hub инструмента?

Отваряте вашият AD Manager, в горния ляв ъгъл имате меню с инструменти, разпъвате го и във втората колонка намирате Creative Hub. Ще ви помогна и със снимка, за да се ориентирате по-лесно и по-бързо.


creative-hub-manager

Ако се чудите какво да правите след като сте стигнали до Creative Hub инструмента, то сега ще ви покажа. Предполагам, че ви е като джунгла цялата работа, но не е толкова сложно и трудно, колкото изглежда. Всичко е толкова просто, ако не сте сигурни все още, то след като прочетете статията ще сте на друго мнение.

Сега отиваме в десния ъгъл, където пише Create Mockup, за да започнете създаването на демо рекламата. Имате всички възможни опции за рекламиране във Facebook и Instagram. Тук вече зависи вие какво искате и от какво имате нужда.

Нека разгледаме и другите функции, които Creative Hub ни предлага. Малко по в ляво имаме функция „Image text check“. Както знаем тя е много важна при пускането на реклами, защото фейсбук преди не позволяваше да се пускат реклами с текст повече от 20% в самата визия на нашия Ad. Сега нещата са малко по-различни, да, можем да пускаме реклами, но ще ги видят значително по-малко хора, затова не го препоръчвам.

Може да видите: 5 лесни начина за ангажираност феновете си

Другото нещо, което виждаме е „Get Inspired“ и от самото име става ясно, че там ще може да видим други реклами, които да ни помогнат в структурирането на нашата. Много полезно, ако търсите идея и вдъхновение. Сега ще ви покажа и на картинка къде точно се намират тези опции, за да не се лутате по страницата.


Creative Hub home

Създаване на визия!

Избрах да ви покажа в тази статия Website Link, но вие може да видите как работят и останалите опции. След като избрахме желаната от нас визия ни се отваря нова страница, в която вече започваме да изграждаме нашата реклама. В лявата страна са нещата, които трябва да попълваме, а в дясната самата визия на рекламата.  Първо избираме аватар и име на страницата. Идва ред и на оформянето на самата визия.


creative-hub

Оградил съм функциите на снимката, които можем да използваме. Първата е да проверим дали нашата реклама отговаря на изискванията за текст по снимката. В случай, че е така, то рекламата ще тръгне нормално без никакви притеснения. Втората иконка е за споделяне на публикацията с останалите хора, но трябва да сте запазили преди това визията. Третата функция е да я изпратите на телефона си и да я прегледате на мобилното устройство, а последната е самото запазване на рекламата.

След запазването можем вече да се върнем и да вземем линк, който да изпратим. На него останалите хора ще могат да видят как всъщност изглежда създадената от вас реклама. Тук опциите отново са две – mobile и desktop


shared-creative-hub

 

Заключение:

Функцията не е трудна, но е много полезна. В нея видяхте, че може да тествате всичко. След това да го споделяте с останалите хора за мнение, което прави комуникацията много по-бърза от преди. В този инструмент също ще може да взимате идеи, както видяхте от „Get Inspired“ страницата, което ще ви улесни при създаване на вашите визии за рекламните ви кампании.