#breaking Social: Как да използваме Creative Hub

⏰ Време за прочит: 4 минути

Привет на всички, това е първата статия от рубриката ми #breakingSocial. Днес ще разгледаме един нов инструмент – Creative Hub, който от Facebook пуснаха, за да улеснят рекламните агенции и комуникацията им с клиентите.

Какво представлява Creative Hub?

online-storeТова е функция, която ви позволява да създадете демо реклама, да видите визията, а след това да я изпратите на шефа си, клиента си или на приятел, за да чуете неговото мнение относно визията, съобщението и структурата на рекламата ви.

Как да стигна до Creative Hub инструмента?

Отваряте вашият AD Manager, в горния ляв ъгъл имате меню с инструменти, разпъвате го и във втората колонка намирате Creative Hub. Ще ви помогна и със снимка, за да се ориентирате по-лесно и по-бързо.


creative-hub-manager

Ако се чудите какво да правите след като сте стигнали до Creative Hub инструмента, то сега ще ви покажа. Предполагам, че ви е като джунгла цялата работа, но не е толкова сложно и трудно, колкото изглежда. Всичко е толкова просто, ако не сте сигурни все още, то след като прочетете статията ще сте на друго мнение.

Сега отиваме в десния ъгъл, където пише Create Mockup, за да започнете създаването на демо рекламата. Имате всички възможни опции за рекламиране във Facebook и Instagram. Тук вече зависи вие какво искате и от какво имате нужда.

Нека разгледаме и другите функции, които Creative Hub ни предлага. Малко по в ляво имаме функция “Image text check”. Както знаем тя е много важна при пускането на реклами, защото фейсбук преди не позволяваше да се пускат реклами с текст повече от 20% в самата визия на нашия Ad. Сега нещата са малко по-различни, да, можем да пускаме реклами, но ще ги видят значително по-малко хора, затова не го препоръчвам.

Може да видите: 5 лесни начина за ангажираност феновете си

Другото нещо, което виждаме е “Get Inspired” и от самото име става ясно, че там ще може да видим други реклами, които да ни помогнат в структурирането на нашата. Много полезно, ако търсите идея и вдъхновение. Сега ще ви покажа и на картинка къде точно се намират тези опции, за да не се лутате по страницата.


Creative Hub home

Създаване на визия!

Избрах да ви покажа в тази статия Website Link, но вие може да видите как работят и останалите опции. След като избрахме желаната от нас визия ни се отваря нова страница, в която вече започваме да изграждаме нашата реклама. В лявата страна са нещата, които трябва да попълваме, а в дясната самата визия на рекламата.  Първо избираме аватар и име на страницата. Идва ред и на оформянето на самата визия.


creative-hub

Оградил съм функциите на снимката, които можем да използваме. Първата е да проверим дали нашата реклама отговаря на изискванията за текст по снимката. В случай, че е така, то рекламата ще тръгне нормално без никакви притеснения. Втората иконка е за споделяне на публикацията с останалите хора, но трябва да сте запазили преди това визията. Третата функция е да я изпратите на телефона си и да я прегледате на мобилното устройство, а последната е самото запазване на рекламата.

След запазването можем вече да се върнем и да вземем линк, който да изпратим. На него останалите хора ще могат да видят как всъщност изглежда създадената от вас реклама. Тук опциите отново са две – mobile и desktop


shared-creative-hub

 

Заключение:

Функцията не е трудна, но е много полезна. В нея видяхте, че може да тествате всичко. След това да го споделяте с останалите хора за мнение, което прави комуникацията много по-бърза от преди. В този инструмент също ще може да взимате идеи, както видяхте от “Get Inspired” страницата, което ще ви улесни при създаване на вашите визии за рекламните ви кампании.

You might also like

Comments are closed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy