Facebook Watch : Нов инструмент за маркетинг

0
⏰ Време за прочит: 8 минути

Новата услуга Facebook Watch все още се тества и е достъпна само в Америка, но е възможно съвсем скоро да е достъпна и при нас.

Какво е Facebook Watch?

Това е един вид заместител на кабелната телевизия, Amazon, Youtube, Netflix, Twitch и други подобни.

Да, интерфейса ви е много познат. Услугата ще бъде достъпна както за компютри и мобилни устройства, така и за вашите телевизори. Ще бъде напълно безплатна за всички. Собствениците на съдържание ще могат да монетизират от рекламите, които ще се показват в началото.

Facebook Watch е преди всичко социална телевизия.

Всички знаем, че това е тенденцията в момента. През април Tumblr пуснаха видео чата Cabana – хибрид между Tumblr и FaceTime. Якото на тази платформа е, че всички хора гледат видеото заедно и виждат реакциите на всички останали.

Cabana-tumblr-548x548

Следвайки ги през август, YouTube добавиха чат към Android приложението си, така че потребителите да могат да комуникират помежду си, без да напускат услугата.

Разбира се,  Facebook няма как да стоят безучастно. Първоначално идеята на фейсбук знаем каква беше – място за комуникация. Е, това вече е минало и се появи Facebook Watch, който:

  • ще предлага лични препоръчки от потребителите, като използва категории от рода на “Най-говорили за”, “Какво кара хората да се смеят” или например “Видеоклипове, които вашите приятели гледат”
  • ще ви дава възможност да запазвате вашите видео клипове в отделен раздел, където ще може да ги гледате по-късно.

Защо Facebook Watch е подходящ и за собственици на бизнес?

Всеки ден Facebook се посещава от средно 1,32 милиарда потребители от цял свят. Така, че новата услуга ще има доста разнообразна и многобройна аудитория. В допълнение, Facebook Watch ще бъде място за отдих и забавление. Каква е вероятността потенциалните купувачи да стоят пред екрана на лаптопа / телефона или телевизора си и да гледат вашето видео вместо да гледат просто едни букви и картинки, за да анализират продукта ви.

Докато в новината вашата реклама може да се изгуби сред многобройната информация, то във Facebook Watch вашите реклами ще се забелязват много повече. Между другото и нещо ново – Колкото е по-дълго видеото, толкова по-ефективна ще бъде аудиторията ви. Facebook все пак обещаха да добавят социално взаймодействие с рекламите. Това ще бъде един ефективен канал за привличане на нови клиенти.

Да не забравяме, че Facebook Watch е преди всичко социална платформа и всеки потребител ще има свой собствен фийд за гледане. Ще има видеоклипове, които са харесани от неговите познати и приятели. Това е една уникална възможност да привлечете приятели на приятелите на абонатите си и т.н.(малко трудно за осмисляне, но .. хаха ) Веригата може да бъде дълга.

Може да измислите по такъв начин нещата, че да дадете повече стойност на вашите потребители именно чрез видеа във Facebook Watch.

Подготви се за Facebook Watch още сега

Създавате ли предавания на живо с Facebook Live? Да, точно така. Това е предшественикът на Facebook Watch и много прилича на него. Как да го използваме?

  • Помислете за някакво предаване и го представете на абонатите си
  • Научете какво искат вашите потенциални клиенти – структурирана видео последователност или нещо по-просто и неангажиращо.
  • Разберете колко често са готови да гледат вашите предавания на живо
  • Експериментирайте, тествайте, действайте.

Facebook Watch е нов обещаващ инструмент. Да, много прилича на YouTube, дори външния вид е много подобен… но това е Facebook. Очакваме услугата да бъде пусната и у нас и нека до тогава се подготвим за нея.

 

You might also like
avatar
  Subscribe  
Notify of

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy