Cornerstone статии. Какво представляват и как да се възползваме?

0

Структурирането на статиите в сайта ви, придоби съвсем нов вид през 2017. След появата на „Cornerstone“ съдържанието, се налага много от бизнесите да преправят страниците си, за да са в крак с последните SEO новости. Какво точно имаме предвид? Cornerstone пърченцата са тези ваши статии, с които най-много се гордеете. Те рефлектират върху бизнеса ви, кореспондират с вашата мисия и са изключително добре написани. С други думи, това е съдържанието, което искате да се класира най-високо в търсачките. Cornerstone статиите обикновенно са обобщаващи, съдържайки в себе си теми от различни публикации.

В статията ни, ще обясним всичко за Cornerstone съдържанието и как да се възползвате от него. Ще поговорим също защо е важен за вашето SEO, как да го създавате и защо е важно да го свързавате с други ваши публикации.

Кои са моите cornerstones статии?

sv18oeydkfutlled6w1d.png.resize.710x399

Избирайте ги много внимателно. Мислете за 4 или 5 страници, които бихте искали да прочете някой, който за първи път посещава сайта ви. Тези статии ще бъдат и вашето cornerstone съдържание. Най-ценните, най-пълните и авторитетни публикации, както и тези,  чиито ключови думи са най-ценни за бизнеса ви, са вашата основа към, която да надграждате.

Ако използвате известния инструмент за оптимизация Yoast SEO, знаете че при добавяне на статията може да я отбележите, като cornerstone. Освен това, инструментът ви дава възможност да изградите и солидна структура с вътрешни линкове, което както знаем е изключително важно.

Разбира се, съвсем логично, колкото по-голям е сайта ви, толкова повече cornerstone статии ще имате. И ако пишете по повече от една тема, разбира се ще трябва да имате CS за всяка категория.

Защо Cornerstone съдържанието е важно за вашето SEO?

Cornerstone статиите, заемат значителна роля от SEO стратегията на бизнеса ви. Възможно е да е изключително трудно да се класирате на първите страници на Google, за нишата, в която работите. Благодарение на CS съдържанието и правилната стратегия, вие може лесно да сте една стъпка пред конкурентите си. Показвайки на Google кои са най-ценните ви статии, ще изстреля бизнеса ви на челните страници на най-полулярната търсачка, а както знаем, това са предпоставки за повече поръчки и съответно реализирани печалби.

Структура на линковете за cornerstones статиите ви

Cornerstone статиите, логично трябва да са в горната част на вашата пирамида. В идеалния случай, посетителят трябва да може директно да ги посети, след влизането в уеб страницата ви.  Освен това, е желателно да свързвате всички подобни по съдържание статии с вашите Cornerstone публикации. Успешното изграждане на правилни вътрешни линкове става посдредством създаване на дървовидна структурура на сайта ви. Главната страница насочва посетители към Cornerstone съдържанието, което съдържа всичко най-важно, към което се стреми бизнеса ви. От своя страна, останалите статии също съдържат линкове и препращат към CS публикациите. С други думи, захранването на Cornerstone статиите, повишава значително шансовите ви да се намирате на първа страница в Google.

Видове cornerstone страници

Първото и задължително изискване  е те да бъдат страници със съдържание. Могат да бъдат публикации от блога ви, но задължително трябва да са страници. Освен това, всичко което пишете трябва да се обновява постоянно. Както вече обяснихме, този тип страници трябва да бъдат поясняващи, от което следва, че трябва да са и информативни статии. Целта е в тях, да имате най-голям брой ключови думи.

Освен това, cornerstone статиите са и по-дълги от обикновените, като съдържат всичко важни аспекти, които искате да засегнете в сайта ви. Проблем може да бъде факта, че дългите публикации се четат по-трудно. В тази връзка препоръчваме да ползвате насочващи под заглавия, такива, които реално ще помагат на посетителите ви.

5 лесни стъпки за създаване на cornerstone публикации

stepbystep

Стъпка 1: Помислете за ключови думи и фрази

Задължително е да помислите и да отсеете, екзистенциални за вашия бизнес думи и фрази, за които разбира се искате да се ранкирате в Google. Винаги правете предварителни проучвания, а ако не знаете как, екипът ни с радост ще ви помогне!

Стъпка 2: Изберете най-добрите си публикации

Ако вече имате създадени публикации, прегледайте ги. Там със сигурност ще откриете такива, които се класират най-високо в търсачките. Без съмнение, те са основите за вашите cornerstone статии и лесно може да ги ползвате, като такива.

Стъпка 3: Преработете, ако е необходимо

След като вече знаете необходимостта от cornerstone съдържание, то със сигурност ще трябва да преработите част от вече публикаваните от вас статии. Направете ги невероятни и задължитено SEO-friendly. Уверете се, че са актуални и ги обновявайте през определено време.

Стъка 4: Оптимизирайте останалите си публикации, така че да са свързани със Cornerstone статията ви

Останалата част от съдържанието ви, трябва да е така структурирано, че да помага и да води към основата, за която вече говорихме.

Стъпка 5: Свръжете „всички long tail“ статии с главната

Всички така наречени „long tail“ статии, трябва да водят към cornerstone публикацията. Ако не сте наясно какво точно е „long tail“ статия, то следете ни, защото съвсем скоро ще обясним по-подробно всичко свързано с този тип съдържание и ползите от него. Съвсем на кратко това са статии, оптимизирани чрез използването на по-дълги ключови думи. Обикновено те нямат голям процент на търсения, но водят до голям „conversation rate“. Тоест, хората, които търсят специфично нещо, успяват да ви намерят и следователно има много по-голям шанс те да купят от вашия продукт или услуга.

Междувременно, може да хвърлите един поглед над това как да повишите креативността си, чрез тези 15 лесни начина.

 

Източник – Yoast.com

You might also like
avatar
  Subscribe  
Notify of