5 лесни начина за ангажираност феновете си в социалнитe мрежи

⏰ Време за прочит: 2 минути

Високата ангажираност е пряко свързана с качеството и полезността на вашите публикации в социалните мрежи, с нея изграждате доверие и връзка с вашите фенове, които в дългосрочен план ще се превърнат във ваши клиенти.

В тази публикация ще ви разкрия няколко трика, с които да повишите активността във вашите страници и профили. Ето ги и тях:

1) Задавайте въпроси, на които вашите фенове да отговарят. Има много примери за това : Коя картинка избирате (1,2 или 3), довършете изречението, въпроси свързани в сферата на страницата, въпроси с картинка, въпроси свързани с актуални теми и т.н.

2) Call2Action във вашата публикация. Това означава вие да ангажирате потребителите си да извършат дадено действие. Такива примери може да са: Споделете, ако намирате това за полезно, Харесайте, за да видим колко от вас са на това мнение и т.н.

ангарижаност в социалните мрежи
Снимка с публикация, на която е даден пример как да ангажирате феновете си.


3) Публикуване в PrimeTime на социалните мрежи. Всеки от вас си има анализ деск, на който може да следи статистиката за своята страница и да види по кое време неговите фенове са най-активни, за да може да публикува точно тогава, когато има най-голям шанс публикацията му да достигне до максимално много хора по органичен начин.

„Ако планът ви не работи, сменете подхода,
но не и самия план.“

4) Вдъхновявайте вашите последователи с картинки, цитати, мисли и най-вече постижения. Неща, които сте вече постигнали са най-голямото вдъхновение за вашите фенове.

5) Бъдете забавни и общувайте. Не всеки човек има чувство за хумор, но всеки може да общува. Използвайте страницата си да общувате с хората, да бъдете една стъпка по-близо до тях. Това със сигурност ще се окаже благоприятно върху вашата страница и ще има успех.

Споделете тази публикация, ако мислите, че би била полезна на хората, които тепърва започват да изграждат бизнеса си във фейсбук.

You might also like
avatar
  Subscribe  
Notify of