10 Mаркетинг Tренда за 2018 (Бъди преди останалите!)1 min read

Предсказуемият маркетинг, маркетингът на съдържанието, автоматизацията на маркетинга и изкуственият интелект са на ход! Научи кои са нещата, които ще те изкарат пред конкуренцията..

0

През 2018 г. те ще революционизират напълно маркетинга, такъв, какъвто го познаваме, като ангажирането на клиентите е основното вдъхновение и цел пред всички маркетолози. Представяме ви топ 10 маркетинг тренда за предстоящата 2018. Бъдете крачка пред конкурентите си!

1.Клиентски опит

Опитът на клиентите вече е един от главните стимули на дигиталния маркетинг. Изправени пред сериозен разрив на индустрията, компаниите трябва да преосмислят опита си от страна на клиентите, за да останат привлекателни. Десетото издание на Fjord Trends Accenture, синтезира новите стратегии, които ще се използват за таргетираните клиенти. За предпочитане е по-кратко и по-персонализирано съдържание, като видео или инфографика. През новата 2018 ще бъде подчертана индивидуалността и нейния обхват на действие.

2.Маркетинг на съдържанието (Content marketing)

10 Маркетинг тренда за 2018

През 2018, маркетингът на съдържанието ще бъде от най-голямо значение за търговците, в B2B или B2C, независимо от организацията или бюджета. Връзката между честотата на публикуване на съдържание, избрания ъгъл и броя на взаимодействията на клиентите потвърждава желанието за осъществяване на комуникация.

3.Масовата персонализация

Масовия маркетинг е мъртъв, да живее масовото персонализиране! Целта е да се съберат максимално много данни за поведението на клиентите, да се анализира и след това да се разработят персонализирани стратегии за насочване. Благодарение на технологиите Big Data, огромното количество данни, събрани от социални мрежи, онлайн покупки, изтегляния на мобилни приложения или CMS, вече могат да бъдат анализирани и използвани.

4.Процент на оптимизиране на реализациите (Conversion Optimisation Rate)

Процентът на оптимизиране на реализациите (CRO) – означава увеличаване на процента на потребителите, превръщащи се в клиенти чрез уебсайта – ще се увеличи допълнително в маркетинговите стратегии за 2018 г. CRO е тясно свързан с SEO оптимизацията и може да удвои печалбите: по-добро органично търсене и по-добре конвертируеми уеб сайтове.

5.Маркетинг на различни устройства

Компютри, лаптопи, смартфони, таблети … Използваме все повече и повече устройства за търсене на информация. Ако голям брой от клиентите все още използват компютри или лаптопи, използването на мобилни устройства също се увеличава и се адаптира към точна и синтетична информация. През 2018 компаниите ще са изправени пред ново предизвикателство: да анализират в реално време демографските данни и данните за поведението, за да оптимизират опита на клиентите според мястото, времето и устройството на заподозрения. Целта е по-добро разбиране на поведението при покупката и предлагане на подходящо съдържание чрез мултиканален подход.

6.Маркетинг, основан на данни

Данните са сърцевината на маркетинга. За да го капитализират правилно, търговците трябва да използват тази информация бързо, за да извлекат анализ на микросегментите на клиента. Свързани обекти, все по-интегрирани в нашето ежедневие, събират все повече и повече данни – през 2018 г. ще има 6 милиарда свързани предмети на пазара и 30 на всеки дом до 2025 г. Gartner and Forrester прогнозират интелигентни обекти, способни да взаимодействат по по-съвместен начин с клиентите, за да посрещат техните нужди.

7.Корпоративен блог

Корпоративните блогове обещават толкова много предимства: оптимизиране на органичното търсене, изграждане на общност, създаване на диалог с участието на потенциални, перспективни и настоящи клиенти … С една дума, това е магистрала за създаване на нови отношения с аудиторията. Подкрепяйки входяща маркетингова стратегия, корпоративният блог става основен фактор за натоварването на уебсайта и ангажирането на потенциални клиенти. Всъщност 70% от клиентите научават за компанията чрез съдържанието й и корпоративните блогове могат да генерират с 67% повече потенциални клиенти.

8.Автоматизация на маркетинга на съдържанието

След като съдържанието се създаде, остава само да се обърне към подходящата аудитория, в точното време! За да се спечелят време, ефективност и постоянство в публикациите, компаниите все повече и повече ще се позовават на инструменти за автоматизация, за да популяризират съдържанието чрез различни канали (социални мрежи, бюлетини, кампании по електронната поща и т.н.). Освен безспорното повишаване на ефективността, това решение ще спомогне за достигането и задържането на общност, събрана около редовните ви публикации, които пък ще спомогнат компанията ви да се утвърди, като експерт в областта, в която оперира.

9.Социални продажби

75% от клиентите B2B използват социални мрежи, за да вземат решение за покупка. Социалните продажби представляват нов подход на B2B, изграден върху слушането и обмена на най-добри практики. Търговските екипи могат да адаптират офертата си конкретно към своите перспективи и да ги придружават в целия процес на мислене, като изграждат опит в своята област.

10.Чатботове

Чатботовете са идеалният пример за решение за автоматизация на маркетинга, което ще оказва все по-голямо влияние върху бизнеса през 2018 г. Тези виртуални помощници, оживени от изкуствен интелект или ицяло програмирани с множество различни сценарии, могат да поднесат на клиентите ви своите отговори в реално време. Демократизирано след като Facebook Messenger отвори API, простотата за инсталиране на тази система на CMS убеди много компании да я приложат. Днес тяхното предизвикателство е да предложат по-добър потребителски опит от обикновеното обслужване на клиенти, като използват данни за клиентите. Чатботовете еволюират всеки ден, а възможностите им са неограничени.

 

 

You might also like
avatar
  Subscribe  
Notify of