Колко струва спонсориран пост в социалните мрежи?

⏰ Време за прочит: 2 минути

Случвало ли ви се е да разглеждате страницата на известна личност в социалните мрежи и да видите снимка с продукт? Ако мислите, че това не е вид реклама, то вие трябва да помислите отново. В следващите редове ще разгледаме колко струва спонсориран пост в социалните мрежи на известните личности или просто такива с много последователи.

Разгледаните цени са в средни нива обявени от Sapna Maheshwari, репортка в New York Times. Графиката, която се представя показва средните цени за спонсориран пост в страници с над 7 милиона последователи. В социалните мрежи, които са представени влизат Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Snapchat и Vine. Какво наблюдаваме? Явно видео съдържанието е на почит в известна степен. Средно спонсориран пост в най-големия сайт за видео споделяне струва 300 000 долара. Това е далеч повече от втората социална мрежа в класирането – Facebook. Средната цена там е 187 500 долара. На третото място се нареждат Instagram и Snapchat с около 150 000 долара за спонсорирано съдържание. Twitter е най-назад в класирането с цена от около 60 000 долара за пост, което е 5 пъти по-ниско от цената в YouTube.

инфографика на спонсиран пост в социалните мрежи

Ако вие все пак имате страница с много фенове, но сте далеко от тези жадувани 7 милиона не се безпокойте. В изследването на г-жа Maheshwari се разглеждат и цените на спонсорираните постове и в страници с под 250 000 последователи. Те разбира се не са толкова впечатляващи, но можете да се възползвате на максимум ако не сте знаели как да постъпвате до този момент. YouTube – $2 000, Facebook – $1 000, Instagram – $800, Snapchat – $800, Vine – $600, Twitter – $320.

[mks_button size=“large“ title=“5 лесни начина за ангажираност феновете си в социалнитe мрежи“ style=“rounded“ url=“http://markethink.bg/2016/07/10/5-%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0%D0%B6%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82-%D0%B2-%D1%81%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BC/“ target=“_blank“ bg_color=“#e89435″ txt_color=“#FFFFFF“ icon=““ icon_type=““ nofollow=“1″]

Интересна статистика нали? По този повод Sapna ни дава и пример в лицето на Ким Кардашиян, която смело във Instagram показва продукти, които и помагат да изглежда добре. Самата статия обаче се пита дали това е любов към продукта или просто реклама. Направете сами своите изводи като дори оставяме и препратка към статията.

You might also like
avatar
  Subscribe  
Notify of