Как да бъдем истински маркетингови чудовища?

⏰ Време за прочит: 4 минути

Искате да бъдете истински маркетингови чудовища? Какво точно означава това, ще разберете в следващите редове. Пожелаваме ви приятно четене.

Кой е гн. Ели?

Маркетингови чудовища Престън Ели

Престън Ели е един от най-добрите млади маркетинг специалисти, основател и президент на freedomsoft.com, президент на Real Freedom, Inc,известен с невероятните си публикации базирани на интернет маркетинга,Собственик на Freedom Fitness Gym, основател на RealEstateMogul.co. Издава също така и няколко книги,четири от които се превръщат в бестселъри. Носител е и на две награди „Еми“.
В следващите редове, ще споделим с вас неговите виждания, относно това, как да се превърнем в „Маркетингови чудовища“.

Разберете, че вие сте директен маркетолог

Директни маркетолози са някои от най-умните и гениални хора в света. Това значи да приложите маркетинг на точно определен човек, с цел да го накарате той да действа веднага и на момента. Когато пратите имейл на някого, искате той веднага да вземе решение и да ви се обади. Това няма как да стане, ако вие не струвате като директен маркетолог или не осъзнавате,че сте такъв. Когато някой влезе в сайта Ви, имате 3 секунди да задържите вниманието му. Успеете ли да го направите, той е ваш.
Учете маркетинг
Престън Ели предлага списък с най-добрите маркетолози в света, от които той се е учил.

  1. Дейвид Огивли
  2. Клауд Хопкинс
  3. Джон Карлтон
  4. Дан Кенеди
  5. Робърт Киалдини
  6. ПРЕСТЪН ЕЛИ
  7. НЛП
  8. Джо Витале

Идеята е да намерите кой е най-добрият, да отвлечете вниманието му и да го копирате. Крадете от останалите!

Правило номер 1 за всички маркетингови чудовища – Не бъдете скучни!

Как да не бъдем скучни?

• Бъдете забавни.
• Бъдете възмутителени
• Бъдете различени
• Бъдете лични

Какво означава да бъдете забавни? – Есенцията на това да си забавен, представлява неочакван обрат на събитията. Когато мислите, че нещо ще се случи, но нещата се развиват съвсем различно от очакванията ви. Това е да сте забавни.Почти всяка една реклама, която иска да ви накара да купувате, иска първо да ви разсмее.
Никой не иска да бъде посредствен. По-добре да умрете отколкото да сте посредствени. Затова бъдете забавни. Повеждайте хората по 1 път, и обръщайте нещата. Бъдете забавни! Бъдете маркетингови чудовища!

Секса продава. Защо? Защото привлича вниманието на аудиторията. Това е начина сайта ви да продава. Използвайте емоционално обвързани думи – Секс, убиийство, баща, война, и пр. Това са думи, които ви карат да почувствате нещо.

Едно от най-важните неща в маркетинга е хората да отварят вашите имейли. Не бъдете скучни! Престън Ели дава пример какво трябва и какво не трябва да пишем в имейлите си. С други думи „Пич, вземи тази изкючително евтина къща.Моля..“, продава повече от „нов апартамент за продан“.

Трябва да бъдете агресивни в маркетинга

Трябва да разберете, че вие не сте единствени и да накарате хората да четат блога ви, да четат имейлите ви, да гледат клиповете ви!

Бъдете различни! Проучете конкуренцията и правете точно обратното на това, което те правят. Трябва да бъдете различни! Това е начина да бъдете забелязани. Новият маркетинг изисква да бъдете персонализирани. Той изисква не да имате клиенти, а да имате приятели. Целта не е да си изграждате изкуствен имидж, а да бъдете себе си. Така хората ще оценят и ще създадат връзка с вас на дълбоко емоционално ниво. Така лесно ще може да ги накарате да направят това, което всъщност сте искали от самото начало.

Не мислете какво трябва да кажете, а просто бъдете себе си. Системата се срива навсякъде около вас. И това е нещо чудесно. Имате силата да правите каквото пожелаете.

Добавяйте стойност

Винаги давайте, преди да вземете. Важи в пълна сила за бизнеса. Вие сте това, в което вярвате. Ако вярвате, че сте най-добрият, то вие сте най-добрият! Трябва да накараме хората да са безстрашни в отношенията с нас.

„Страхът от загубата е много по-силен от желанието да даваш.“

Трябва да използвате това. Много хора не разбират какво представлява човешката природа. Ние сме като машини. Правим едни и същи неща, вземаме едни и същи решения в едни и същи ситуации. Най-доброто, което можем да направим в нашият живот е да се научим да разбираме човешката природа и същност…

Показахме ви само част, от качествата, които трябва да притежават истинските маркетингови чудовища. Разбира се, всичко зависи от вас самите, като личности и от желанието ви да се развивате.