Какво представляват идеите? Мисълта на  известния британски писател, драматург и Нобелов Лауреат Бернард Шоу гласи: „Ако вие имате ябълка и аз имам ябълка, и ако ние си разменим тези ябълки, то у вас и у мен ще остане по една ябълка. А ако вие имате идея и аз имам идея и ние си разменим тези идеи, то у всеки от нас ще име по две идеи“. Точно това е и мисията на MarkeThink. Ние няма да представяме суха материя, копирана или извадена от дебелите книги и учебници. Напротив…

 

           Екипът ни на гости на Next TV в ефира на телевизия BoxTV

Как беше създаден проекта Markethink?!

Екипът ни се събра за пръв път покрай организацията на турнирите по електронни спортове в Русенския университет „Ангел Кънчев“. В процеса на работа разбрахме, че освен страстта към гейминга, споделяме и други общи интереси, като маркетинг, реклама и мениджмънт. Не след дълго решихме да стартираме нов съвместен проект, наречен „MarkeThink“ и заедно с вас, нашите читатели да се развиваме и усъвършенстваме в необиятния свят на интернет рекламата, социалните мрежи и личностното развитие. Е, нашата идея не стартира в малък квартален гараж, както проектите на Стив Джобс и студентите от Станфорд , създали съответно гигантът Apple и най-популярната търсачка Google, но ние поставихме основите на нашия „MarkeThink“ някъде там, в компютърната зала, свързвайки кабели и настройваки конфигурации очакващи стотици млади хора. Както е казал Марк Твен “ Тайната да излезеш начело е да започнеш“. Ние започнахме, остава заедно с всички вас, да излезем начело…

НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА

Нашият мозък е така устроен, че винаги ще предпочете да остане в предишното и „топло“ състояние, когато пред него се появи нещо ново и непознато.

Разбрахме, че 90% от стартиращите фирми в интернет не започват просто, защото човек отлага всичко за по-късно. За утре. Но, за съжаление,утре така и не идва.

Нашите програми са изградени на семинарния модел, в който изпълнявате някои от знанията директно на сесиите и част от тях в домашния формат, който е задължителен.

Основният ни критерий за оценяване на вашето качество на работа е вашият резултат и може би това е основният критерий за вас.

Ние ще разменяме идеи. Ще Ви покажем най-успешните маркетингови стратегии, и бизнес модели посредством реални примери. Ще се гмурнем в дълбините на дигиталния маркетинг,  заедно с всички новости в популярната търсачка на Google. Знаем, че времето е най-ценния ресурс и обещаваме, че няма да загубим и секунда от вашето.